Amazon MP3 Clips

Senin, 21 Mei 2012


ULANGAN MID SEMESTER KELAS VII
Materi: Maca Dongeng, Nulis Sajak, Tokoh Idola,  Maca Carpon, Nulis Bahasan,Nelepon, Paguneman
Jawab Pananya di handap kalawan bener!
1.         “Hoyah, baraya,wah.... ! euleuh jelema paeh  nangtung, gening. Na aing make sieun ku nu paeh”. Ngomongna kitu bari ngadeukeutan.
“Peucang teh meni jengke. Dijejek siah ku aing. Ngageureuwas...”
Bebegig teh disepak. Pel sukuna napel kana leugeut.
Disangka naon bebegig ku sakadang peucang nurutkeun eta cutatan wacana di luhur teh?
a.       Jelema paeh nangtung
b.      Bebegig di sawah
c.       Jelema hirup
d.      Manuk
2.         Ieu di handap kaasup rarangken tengah -ar- , iwal.....
a.       Barared               b. aramis              c. umamis            d. Arateul
3.         Kecap satria lamun dirarangkenan  -in-  jadi....
a.       Santria                 b. insatria            c. sinatria             d.santiria
4.         Lungsur-langsarkeun, ka abdi
Nu miati anugrah suci,
Sapertos Anjeun tos miasih
Ka sing sakur jalmi solih
Kecap miasih dina kalimah di luhur  sarua jeung....
a.       Memberi            b. mengasihi                      c. meminta                         mematuhi
5.         Eta sajak teh karangan....
a.       Miati Suci                           b. Yus Rusyana                  c. Wahyu Wibisana          d. Godi Suarna
6.         Salila masih  gede tanaga, jeung salila masih keneh bisa napas, salila masih keneh aya kasempetan. Hayu urang jaga babarengan titinggal ti karuhun ulah nepi ka tumpur.
Eta kalimah teh  ngandung gaya bahasa....
a.       Litotes                 b. hiperbola                        c. repetisi            d. Metanomia
7.         Jalma nu bisa dijadikeun tuladan dina sepak terjangna sapopoe, boh dina wawanen, prestasi, kaunggulan, kaistimewaan, jeung kahadeanana biasa disebut....
a.       Tokoh masyarakat                          c. selebriti
b.      Tokoh idola                                       d. Artis
8.         Ieu di handap kaasup kecap serepan tina bahasa Inggris, iwal....
a.       Televis                 b. donat               c. dokar                                d. Agresi
9.          Kecap elmu asalna tina basa....
a.       Arab                     b. Inggris              c. Belanda           d. Malayu
10.     Nu dimaksud latar dina carpon nya eta, iwal....
a.       Nu aya patalina jeung tempat
b.      Nu aya patalina jeung waktu
c.       Nu aya patalina jeung kaaayaan
d.      Nu aya patalina jeung runtuyan kajadian

11.     Kecap reret lamun dirarangkenan nasal (N) jadi....
a.       Ngreret               b. ngareret         c. meleret           d. Nyeleret
12.     Karangan nu eusina medar hiji hal boh barang atawa kadaharan disebut karangan....
a.       artikel                  b. essay                                c. bahasan           d. Fiksi
13.     Di handap lengkah-lengkah nyieun karangan bahasan “Nyieun Kecap”nu bener, iwal....
a.       Naon nu dimaksud kecap, gunana kecap, bahan poko, ahir atawa pengemasan, tahap proses ngolah bahan.
b.      Gunana kecap, Naon nu dimaksud kecap,  bahan poko, tahap proses ngolah bahan, tahap ahir atawa pengemasan.
c.       Bahan poko, Naon nu dimaksud kecap, gunana kecap, , tahap proses ngolah bahan, tahap ahir atawa pengemasan.
d.      Naon nu dimaksud kecap, gunana kecap, bahan poko, tahap proses ngolah bahan, tahap ahir atawa pengemasan.
14.     Nia                :Halo, wilujeng sonten! Leres ieu nomer 2450012?
Ibuna Ita     :........................................
a.       Bener pisan jeung saha ieu?
b.      Wilujeng sonten. Leres pisan. Sareng saha ieu?
c.       Wilujeng sonten. Bener. Saha ieu teh?
d.      Wilujeng sore. Leres pisan . Saha ari maneh?
15.     Harti istilah tehnologi informasi di handap bener, iwal....
a.       Modem= alat leutik misah tina komputer piekun nyambungkeun ka internet
b.      Mouse= alat leutik siga beurit bagian tina komputer/laptop pikeun ngatur/ngagerakeun cursor.
c.       Plash disk= alat leutik misah tina komputer gunana pikeun nyimpen data
d.      Hard disk= alat leutik misah tina komputer gunana pikeun nyimpen data
16.     Video call dina facebook gunana pikeun.....
a.       Chatingan         
b.      Nelepon bari bisa adu hareupan (face to face)
c.       Nyieun status
d.      Nyieun artikel
17.     Blogs dina internet pungsi utamana pikeun....
a.       Mere informasi nu mangrupa artikel, iklan atawa naon bae ngaliwatan akun google.
b.      Komunikasi siga jejaring sosial.
c.       Chatingan.
d.      Silih kirim email.
18.     Di handap kaasup istilah tehnologi informasi, iwal....
a.       Internet              b. facebook        d. Blogs                                d. Traktor
19.     Pilih nu kaasup intransitif!
a.       Aya tabrakan di jalan tol.
b.      Nu kacilakaan dibawa ka rumah sakit
c.       Eta budak teh ceurik bae
d.      Patugas patroli nulungan nu tabrakan di jalan tol.
20.     Puseur gempa lini teh di Samudra Hindia. Eta kalimah teh kaasup kalimah....
a.       Transitif              b. intransitif                        c. pasif                  d. Resiprokatif

Selasa, 15 Mei 2012

Pemanfaatan Website dalam Pembelajaran SMP RSBI
Prestasi diraih spektakuler oleh SMP Christopher Columbus di Union City Jersey. Sebelumnya tingkat putus sekolah dan absensi sangat tinggi. Sehingga dilakukan pengambil alihan oleh pemerintah. Teknik yang dilakukan oleh sekolah tersebut mereka mem langsung ke buat jaringan internet rumah murid. Mengadakan pelatihan internet bagi guru dan orang tua murid setiap minggu. Alhasil tingkat putus sekolah dan absensi 0% dan nilai sisa meningkat 3 kali  lipat dari hasil sebelumnya.
Mengapa sekolah membangun website                                                                                                            
* meningkatkan penyebaran informasi                                                                                                           
* informasi dapat diakses secara online                                                                                                             
* bisa menunjukan kualitas sebuah sekolah                                                                                                   
Planing website                                                                                                                                           
·         Sarana alternatif sarana informasi                                                                                                                 
·         Informasi yang ditempatkan bervariasi                                                                                                          
·         Tidak terbatas ruang dan waktu                                                                                                                                        
·         Harus selalu update                                                                                                                                            
·         Informasih lebih interaktif                                                                                                                                
Merancang Isi website                                                                                                                                            
·         Melihat website sekolah lain sebagai referensi                                                                                                        
·         Informasi yang akan disampaikan                                                                                                                          
·         Konsultasi dengan pihak yang mengerti                                                                                                        
Parameter parameter yang menunjukan nilai guna                                                                                          
·         Readability                                                                                                                                                  
·         Speed                                                                                                                                                                   
·         Accuracy                                                                                                                                                    
·         Mobilitas Content                                                                                                                                        
·         Efficiency                                                                                                                                                    
Efektifitas blogspot.                                                                                                                                      
Blogsspot bisa digunakan sebagai konten pribadi dengan catatan apabila ada hal2 yang dianggap enggak            boleh diketahui oleh umum. Daftar nilai misalnya kita harus menyembunyikan di mesin mencari alamat kita. Jadi hanya siswa yang bisa membuka blogs kita. Dalam kondisi2 tertentu blog diperlukan untuk kepentingan pembelajaran. Informasi kisi-kisi soal misalnya.                                                                                                       



KRITERIA WEBSITE
1.       Desain mencakup : layout dan tipografi warna;
2.       Struktur dan intenavigation
3.       Data dan informasi sekolah terdiri atas: 
       profil sekolah
       a.       Visi dan misi sekolah
       b.      Agenda kegiatan sekolah
       c.       Berita seputar sekolah
       d.      Isi yang berkaitan dengan materi pembelajaran mata pelajaran
       e.      Kelengkapan data (database)
      Daftarkan nama domain kita
     *Selalu menggunakan angka yang sesuai dengan sekolah dan daerah masing-masing
     *Hindari pamakaianan hyphen (tanda sambung)
      Pilih Posting lokal indonesia
·         Karena target pengunjung terbesar yang disasar ialah netdom (netter domestik)
·         Sebagai tahap awal, kapasitas
      Memilih CMS (contenr manajement sevice)
·         Intalasi mudah
·         Antarmukanya simple
·         Sederhana sekaligus ciamik
·         Hebat dalam urusan optimasi
Promosikan alamat website anda di
*di gerbang masuk
* di Mading
* di ruang guru
* di Perpustakaan
* di FB
* di twitter




Langkah-langkah Xmpp  & Joomla
1.       Xmpp:
Membuat folder di C --à xmpp buat folder beri nama di hdocs (website yang akan dibuat conto SMP Negeri 1 Sumber Cirebon)
Selanjutnya
Buka folder xmpp -à di file di C -à kemudian buat folder baru di foder Htdocs.
2.       Joomla
Joomla -à ekstract to à file C -à
Xmppà pilih Htdoccs -à pilih folder yang kita buat
Joomla à buka localhost (SMP Negeri 1 Sumber Cirebon à sesua dengan nama folder di htdocs à muncul joomla pemasangan à langkah-langkah ada 7 tahap
1.       Bahasa 
 2.       Pemberitahuan 
       3.       Lisensi 
3     4.       Basis data ada beberapa yang harus di isi. 
       5.    Dan selanjutnya
 Parameter memebuat Website
Reliability:
·         Siapkan target pengakses kita
·         Pemilihan dan permainan warna
·         Desain grafis
Content wesite sekolah
·         Profil
·         Agenda berita artikel dan galeri
·         Seitem informasi sekolah
·         E-learning
·         SMS getway
·         Email dan chating
·         Forum diskusi
·         Penerimaan siswa baru Online
·         E-computer
·         distance education
·         Photo dan video galeri

Tips membangun website sekolah
1.       Potensi SDM yang ada.
2.       Bila harus menyediakan penyedia jasa pembuatan wesite, ada bebera hal yang harus kita perhatikan:
·         dapat dipercaya
·         website dibuat harus sesuai dengan keinginan dan kebutuhan kita
·         cari referensi penyedia jasa lainnya
·         sekolah  harus memelihara website secara mandiri dan tidak akan tergantung oleh penyedia jasa
·         selalau meminta souce code dari website yang sudah ada 
3.       Pemilihan nama domain dan hosting yang tepat.

Alamat software website : (Murah banget.com -à hosting pembuat wesite yang murah